Laporan Polis Saiful Bukhari

“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim – Ketua Umum PKR.”

Laporan polis bernombor 4350/08 Balai Polis Jalan Travers, Kuala Lumpur ini telah dibuat pada 28 Jun 2008 pukul 5.45 petang di Hospital Kuala Lumpur oleh Mohd Saiful Bukhari bin Azlan pemegang mykad 850706-01-5687.

Technorati Tags: , , , ,

If you enjoyed this post, please consider to leave a comment or subscribe to the feed and get future articles delivered to your feed reader.

Comments

[...] Saiful Bukhari bin Azlan menurut laporan polisnya menyatakan dia telah beberapa kali diliwat oleh Dato’ Seri Anwar Ibrahim secara paksa. [...]

Budak Saiful itu mempunyai hak untuk membuat laporan. Biarkanlah dia buat laporan. Sekarang ini kita fikir kan bagaimana hendak menghadapi kemerosotan ekonomi kita. harap kita kite terlewat.

Akhir zaman dah….yg si saiful beri lampu hijau suruh liwat dia apehal…budak laki ni xde kekuatan ke nak lawan balik…sedangkan budak perempuan yg nak kene rogol pun masih dapat nak pertahankan diri..lembiknye si saiful ni..atau time tu kene khayal xsedarkan diri…atau….macam2 laa…lihatlah…dengan terbukanya sedikit cerite camni….macam2 fitnah yg datang pada diri sendiri….makan tuan…dan orang boleh menilai…macamana peribadi si saiful bukhari ni…nak kate takde maruah pun boleh jugak…nak kate ape lagi org camni..kalau xdapat sogokan…ish…tgk dah mcam2 org nilai…huhu….tepuk dada tanya iman..

oit skandal…tu mulut ko..!!mulut mulut2 org!!! mangkuk gak ko nih….

ikut je kata teropong tu…lagi baguss

klu betul dia kena liwat tanpa kerelaan, naper tak report terus lepas kena liwat? dah 2 hari baru report….aper kes?aku cukup tak paham….lagi pun biasanyer org kena liwat atau rogol,muka murung…aku tangok si saiful nie happy jer depan media, mcm tak der rasa malu….so what the f**k….

poyo lah ko saiful..nak duit jer tu..nak duit banyak usaha lah sikit.

poyolah ko sepul,…nak duit lebih,usaha lah skit..main FOREX ker..huhuhu

zantung, dia tengah berusaha carik duit lebih la tue….huhuhuhu

busuk punye org….
duit punye psl adakn cite y bkn2….
nk crik duit lbeh la ni nk wt kduri bsr2an bg sedara2 mkn….
cm bangsat…..

aku x cya klu DSAI tu sggp liwat bdk mnth lg brhingus ni tp klu pak lah @ najib aku caya la.gipun dorang ber2 ni kan byk rekod busuk, seorg kwin ngan x adk ipr lg seorg sggp bli bni, ape kes….

btul2!! aku sokong sumer yg menyokong DSAI. tp bodoh gak alasan saiful. nak kata mak bapak kaya, takpun tp smapi boleh duduk kt kondominium berjut2. nak kata dpt duit jual pungg0ng, indon pun xnak. haa..dpt dri najib mongolia… Btul x saiful??? hahahaha…

dalam islam jika tiada saksi 4 orang kalau dia fitnah , tunggu Bala Allah lebih dahsyat …….mati kau dalam penyakit kusta…..

aku benci gila la dengan budak bodoh tu..aduhhh..klu dapat kat aku aku sula jubur dia dengan kayu besar siap ada paku karat..bodoh nak mampus..nak stim sangat..mmg mangkut jamban tul la..jubur sendiri pn x reti nak jaga..buat malu kaum lelaki je..kena rogol(lelaki) klu perempuan aku x kisah..dah normal,ni dah paranormal..mmg BN tul2 dah x da ideal nak jatuhkan anuar ibrahim..guna budak saipol yang benggap tu pasal pa..sekarang aku hilang kepercayaan pada BN..perangai macam berak di tengah jalan x sapa nak ngaku..(saipol tu tahi)..tul x..Apa2 pn aku harap Allah Kirim kan kita insan yang betul2 boleh pimpin negara kita ni..mari sama2 doakan kesejahteraan negara kita yg dalam keadaan kelam kabut sikit ni..amin

Aku nak buat pengakuan..aku penah sodom budak sepol nie..

aku nak minta maaf..aku nak tarik balik pengakuan aku nie..nanti bapak dia marah..

ako pon stujulah dngan antivirus…ko mmg klakar..best giler..mmg patut pun ko buat mcm tu..ako stuju..vote up!
saiful ko tak ckup duit eh?nak buat knduri?sampai trdesak sangat hingga nk jatuhkan maruah org..ako yg tgok muka ko ni pon tak da slera..nafsu trus mati..eeee geli ah..mcm anjing kurap…aku rasa dsai lagi tak slera..eee..bini dia punya cantik,takkan lah ada hati ngan ko..bodoh!!! lu pikirla sndiri..aku gelilah…cakap lebih2 pun tak guna..kita biar muka tak hensem asalkan ada maruah…ooo yeh..

Semoga Allah tunjukkan kebenaran..
Betullah, dgn keadaan negara yang tak berapa nak aman ni, kita patut letak tepi kes2 remeh ni..lebih penting kita serius bincangkan kes nurin dan sharlinie..lebih bermanfaat..

aku pun pelik gak kenapa saiful buat pemeriksaan & laporan polis pada 28 jun 2008 bukan nye hari yang die kena liwat,dah lah tu di cakap kat doktor dah lima hari sakit tp cuba kita fikirkan 26 kena liwat buat pemeriksaan pada 28 jun 2008 kalau kita kira 26 hingga 28 june baru berapa hari tp ikut laporan doktor die ckp dah lima hari sakit tak ke pelik tu???????????????????????????? entah2 si saiful nie kena liwat dgn najib sebelum kena liwat dgn anuar atau si saiful memang penjual jubur, sekarang pusrawi pun dah kena ugut ( dalam berita baru2 ni pengarah die cakap laporan tu seakan same,mcm sama,dan pernah tengok dan mengesahkan 2 org doktor yn periksa saiful) memang dah sah lah memang laporan asal………….terang pula kementerian kesihatan buat ugutan pada pusrawi kalau betul lah malaysia demokrasi kenapa timbul perkara mcm nie????????????????///?/?///?/

pandai betul kerajaan alih pandang rakyat malaysia kes najib dgn altantuya pun belum selesai skrag alih pandangan pada anuar pula,nasihat pada saiful kalau betul apa yang dikatakan ( berani kerana benar) kenapa saiful bagi anuar liwat die tak kan saiful ni bapuk sundal yang lembit, saya syorkan saiful jumpa dengan pakar sakit mental mungkin saiful boleh jadi gila kalau die gagal libatkan anuar dalam kes liwat,sebab saiful ditekan seseorang utk buat laporan palsu…………. sekarang saya berasa amat malu dengan tindakan saiful,system kehakiman,polis,kementerian kesihatan dan kerajaan sekali gus

ape la bodoh sangat kau nie saiful? aku doa 1 ari nnti dapat pmbalasan dari tuhan. tak de nk kawin..jual la pnggong kau kt org lain. nnti aku cll chef wan urus kan pnggong kau nie. kalau dh takde duit nk kawin..x pyh la buat fitnah kt anwar ibrahim. kau jmpe aku pn leh aku bagi duit. tu ari kau pegi umah najib buat ape? mintak duit ke? sbb myebarkan fitnah nie..memang anak haram la kau nie. pnat je mak kau lahir kan kau. keje nie kau buat. aku sntiasa doa kn kau kan dapat laknat dari allah taala

pegi jahanam kau saiful..puki lu punya mak

lepas BN lagi lingkup..kalau saiful krajaan menang kan..
rakyat tak keliru,dbodohkn macm dulu ha ha….

Ida,
Kau bukan kaki bontot mana tau. Kerana bontot orang tak sentuh isteri….. kau tau tak. Tak paham jangan nak cakap termasuklah si dungu-dungu yang lain tu. Asik DSAI aje yang betul. Sejak keluar jel ni dia asik buat kacau aje. Tak lama lagi melayu hilang di dunia kerana Anwar.

aku paling benci gak ngan si ezam laknat tuh…bahlol punya manusia..gila kuasa..tu memang dah di sogok UMNO untuk memburukkan DSAI.muka mcm bontot ayam…berlagak mengalahkan menteri…meh kita sodomi bontot ezam lahabau tu…jommmmm

mat selatan tu gay jugak kot…mcm saiful..hahaha mesti pernah kena sodomi mcm saiful gak.sbb tu la asyik nak backing saiful jer…meh cne u punya bontot jugak mat selatan..i sodomi u pakai kayu besar n berkarat…siap cicah garam lagi

dalam hukum syariah kena adakan 4 org saksi termasuk dalam zina dan liwat,shyfull ni pun tahu pasal ni sebab dia orang Islam,tapi kenapa dia teruskan juga hasrat dia tu?, siapa yang beri semangat/sokongan/back up dia?..lagi satu, kenapa muka dia langsung tidak menampakkan kekesalan atas apa yang berlaku,tidak menunjukkan rasa malu,bahkan macam artis pulak siap melambai-lambai kat wartawan media..apa yang menutup semua perasaan semulajadi kemanusiaan dia tu,sampai dia rasa macam amat berpuas hati.manusia alaf baru betul dia ni..

kalo benar..apesal tak melawan.

musykil aku haih..

bukan sekali…tu pon menurut laporan si sepol ni

“kali terakhir”

Mat Selatan kata:Tak paham jangan nak cakap termasuklah si dungu-dungu yang lain tu. Asik DSAI aje yang betul. Sejak keluar jel ni dia asik buat kacau aje. Tak lama lagi melayu hilang di dunia kerana Anwar.

Sejauh yang aku tau, buat masa ini,Tun Razak & DSAI aje pemimpin yang benar2 berketurunan melayu..yang lain campur arab,mamak..

Saiful tolonglah gunakan akal kamu dengan baik.Kamu mak nyah ke?Ingatlah skg rakyat Malaysia mahu mencari pemimpin yg berkalibar dan DSAI adalah org yg paling layak utk membawa kita keluar dari kemelut yg dilakukan olih BN.Tau kah kamu? Dengan fitnah kamu ini kamu telah bersengkokol dgn musuh Islam yang hanya mengunakan Nama dan keturunan Islam saja tapi tidak kepada penghayatan yg diajar Rasul kita.Saya mahu bertanya taukah menteri2 kita membaca alquran dan melakukan sholah 5 waktu sahari.Hari ini kita lihat pemimpin hanyalah tau bercakap tapi tidak menepati apa yg diajar oleh Rasul kita.Ingat lah Saiful jika kamu mengada2kan kejadian liwat ini mahu seluruh rakyat malaysia yg menderita dgn perbuatan BN yg menaikan harga minyak akan memohon supaya Allah menlaknati kamu dan seluruh keluarga kamu dgn siksaan yg amat pedih.Marilah kita rakyat Malaysia berdoa semuga keberanan akan menjelma dan sesiapa yg melakukan fitnah ini dilaknati Allah.

tah la ramai sangat orang bodo. paklah ngaji mana tak tau la…. bini dia tak tutup aurat langsung dia tak rasa malu. orang2 umno yang mcm ni lah yg nyusahkan org umno yg betui2 jujur dan ikut islam. yg takut sgt kalah kat permatang pauh pasai apa….sampai dok buat kerja bodoh palsukan dokumen

aku bukan suka sgt dgn anwar….nyampah gila2 aku kat nuar tu. kalau aku kat permatang pauh, tobat aku tak pangkah nuar. tapi kes sepol tu memang payah nak cakap melainkan suka sama suka. sebab kalau tak rela mana boleh masuk kemut gila2. kalau betul2 tak relalah… potong dgn gunting masa kena liwat atau patahkan jer…dah tentu ada bukti.
nyampah la ku dgn manusia gay / homoseks yang dilaknat Allah ni. nak aku bunuh lelaki gay ni

Muslim..,tengok…, kita adalah sebuah Negara Islam,tapi soal-soal asas (aurat) masih jadi persoalan..aku suka tengok kaum kerabat diRaja Sultan Berunai,duit banyak,harta melimpah ruah,aurat dijaga(bertudung),ini asas..,bahkan melambangkan satu institusi dan kemudian melambangkan sesebuah negara..

komen aku mudah jer. org2 umno silap berpolitik. kalau asas umno sekular, mmg patutlah tak tutup aurat…dan memang patutlah kalah dengan pas. pas ada advantage sebab guna Islam sebagai sandaran politiknya. pemimpin pas memang jaga asas2 keIslaman seperti berpakaian dan amalan. nak kata semua pengikut pas alim tak lah juga. pengikut pas hampir sama jer perangai mcm org umno…malah ada org umno yang lebih baik lagi. cuma pengikut pas dapat ‘sentiasa’ berbangga dengan ketua yg mereka pilih org beragama. kalau aku orang umnolah… aku segan kalau pak lah dan najib tak didik bini masing2. dr marshitah pun akan rasa malu…hamid pun segan…firdaus pun segan dek kerana bini2 najib dan pak lah tak tau jaga aurat…. anwar tu hang jangan kisahlah… air muka tak jernih pun… tapi aku masih ikut ajaran Islam…aku tak boleh tuduh dia dan tak boleh buat dosa kat dia….cuma komen aku nak jadi PM main ‘pintu belakang’, tak gentleman la… kalau betoi la calun BN langkah parti…memang patutlah calun BN tu dilaknat sebab munafik…..

Kalau dalam mahkamah bagaimana?.
Soalan pendakwa:Anda di paksa bagaimana?,adakah DSAI gunakan senjata?
Shyfull:Dia tangkap saya dari belakang,gunakan parang,saya jadi amat takut,bagi aje lah..
Soalan pendakwa: Dari mana DSAI dapat parang tu agaknya..?
Shyfull: Entah tiba tiba ada aje..,ooo, baru saya ingat dia baru balik dari kebun pisang belakang kondo dia…sekali tengok kambing yang dia bela..
Soalan Pendakwa:Di kalangan kambing yang DSAI bela,ada tak kambing berwarna hitam…

Koghang semua pengkhianat Islam…Kebanyakkan pemimpin2 kita adalah pengkhianat ajaran Islam. Semangat kesukuan melayu. Ko ingat Islam ni untuk melayu jer ke?
Melayu UMNO memang takut dengan Melayu Islam…takut status bangsawan akan hilang…aku harap UMNO akan musnah di muka bumi ini..termasuklah MCA, MIC dan semua gerakan2 yang bertuhan kebendaan…semoga Tanah Melayu akan diperintah dengan nilai2 Islam yang benar.
Pemimpin2 kita kata melayu masih merangkak2, bertatih2 untuk bersaing dengan orang cina, dah 50 tahun memerintah tapi melayu masih tak dapat bersaing dengan cina…
Melayu memang mudah lupa…penat2 jer menentang Malayan Union tapi generasi kita sekarang ni sokong MU, Arsenal, dan semua dari British tu..datuk nenek tentang Malayan Union, yang kita ni sokong bola dari bekas penjajah. Pelik sungguh Melayu ni…

Aku berharap sangat pemerintah akan datang jangan sesekali gunakan perkataan KERAJAAN..,sebab ape..?,sebab didalam ejaan perkataan tu ada sebutan “KERA”,sebab aku tengok orang-orang kerajaan pun kadang-kadang memang kerja macam kera…bila dah kerja macam kera..,tau-tau ajelah apa bakal terjadi kat sesuatu pentadbiran kerajaan…lepas tu kena belacan plak..,lagi haru.,bila bagi bunga pun tak guna..

helo engkau orang smua ni yang sokong anuar ibrahim 2, jgn la nak kutuk kerajaan, cakap je bedegar-degar sama juga ngan c anuar 2, cakap tak serupa bikin, engkau orang kutuk2 c saiful 2 bila engkau orang nak minta maaf ngan dia, berdosa 2, tunggul aje lah balasan dari ALLAH jika c anuar tu tak toyoh bontot saiful, ALLAH akan jatuhkan kepada sapa2 aje, ingat balasan ALLAH amat dahsyat.

Silap budak ni..,kita x sokong Anwar Ibrahim,kita x Sokong sesiapa,tetapi sesiapa yang boleh bawak Malaysia maju macam korea selatan dan singapura (dulu sama level dengan kita tahun 80an),tidak korap,pemerintahannya telus,memertabatkan agama.., itu yang kita sokong..

iyelah korang tu…asyik je kate DSAI akan mengembalikan ekonomi negara?? Lupakah kita pada tahun 1997 ??? Sudah lupakah pada masa kegawatan ekonomi pada tahun itu ???
Lupakah atau buat lupa tentang cadangan DSAI pada tahun itu ??
Siapa yang mencadangkan untuk mengambil bantuan dari IMF ???
( Bank Dunia )

Tak bersyukur ke dengan keadaan sekarang berbanding dengan negara Asean yang lain yang menerima IMF ??? Sekarang pun tahu Al-Gore bapak angkat DSAI, apa yang dia planning ngan USA pun kita xtau..wallahualam..

“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim – Ketua Umum PKR.”

laporan polis yang dibuat tersebut adalah repot pertama(FIR=first information report) iaitu repot polis yang di buat untuk membolehkan pihak polis memulakan siasatan (sama juga dalam mana2 kes lain),di sini aku mushkil beberapa perkara.

pertama: (waktu kejadian)mengikut laporan daripada saiful beliau diliwat pada tarikh 26/6/08, namun waktu beliau di liwat tidak dinyatakan dalam laporan tersebut.apa yang aku tau apabila sesuatu laporan polis di buat waktu kejadian adalah mesti di nyatakan, kerana perkara yang paling penting dalam laporan polis adalah tarikh, masa, tempat dan cerita ringkas kejadian mesti dinyatakan.

kesimpulan: dalam setiap perbicaraan dalam mahkamah mesti mengemukakan laporan pertama tersebut sebagai evidence (FIR).di sini aku beranggapan waktu kejadian tidak di nyatakan dalam report tersebut adalah bertujuan untuk memudahkan pihak saiful mencipta masa kejadian. jika dinyatakan waktu kejadian dalam repot tersebut semasa report dibuat, pihak saiful sukar untuk mencipta masa kejadian semasa kejadian semasa bicara nanti.jadi jika sedemikian satu keterangan saiful telah tidak boleh di terma pakai oleh mahkamah.jadi lebih baik saiful tidak menyatakan masa dalam laporan tersebut.

contoh: sekiranya didalam repot polis yang di buat oleh saiful menyatakan kejadian liwat berlaku pada jam 6.30 petang. sekiranya semasa dalam perbicaraan di mahkamah, anwar dapat membuktikan dengan alibi bahawa semasa jam 6.30 tersebut beliau berada di london misalnya, maka satu keterangan saiful adalah bercanggah dengan repot yang dibuat.ini akan menyebabkan risiko anwar tidak bersalah adalah semakin tinggi. fikirkan!

kedua: dalam repot tersebut juga menyatakan saiful berasa bimbang dan takut atas keselamatan dirinya dan keluarganya jika perkara ini (di liwat oleh DSAI)tersebar luas

kesimpulan: sekiranya beliau takut keselamatan dirinya dan keluarganya sekiranya perkara ini tersebar luas, mengapa beliau membuat laporan polis. sudah tentu dia tau sekiranya repot di buat perkara ini akan tersebar luas, kerana melibatkan seorang yang di kenali rakyat dan terkenal.sudah tentu menjadi “public interest”. lebih baik dia diamkan saja kes ini,lagi selamat kerana sudah tentu tiada orang akan tau kecuali dia dan DSAI dan ALLAH.

jika dia takut dan terancam mengapa semasa gambar beliau di ambil oleh wartawan beliau seprti seorang artis terkenal.siap melambai-lambai dan tersenyum semasa gambar diambil. jika anda fikir adakah itu gelagat orang yang takut dan terancam keselamatannya.

ketiga: mengikut kajian perubatan dan kajian forensik sekiranya seseorang itu di rogol atau diliwat kesan DNA yang melekat akan hilang sekiranya dibasuh/mandi.

kesimpulan: sekiranya repot di buat oleh saiful adalah selepas 2 hari kejadian, masih ada lagi ke kesan
DNA DSAi pada jubo Saiful. takkan saiful tak mandi, tak berak atau tak basuh jubo beliau dalam masa dua hari sebelum buat repot.sekurang-kurangnya lepas jubo kena hentam secara sukarela atau paksa mesti beliau pergi basuh jubonya. takkan masih melekat lagi DNA DSAI kalau dah basuh jubonya kalau dah basuh.

mustahil pakar perubatan yang memeriksa jubo Saiful akan mengesan DNA DSAi selepas 2 hari kecuali kalu saiful tak basuh jubo.

keempat: siapa saksi yang nampak dengan mata dia sendiri yang DSAI hantam jubo saiful. takkan DSAI nak hantam jubo Saiful depan orang.mustahilkan? kalau ada jugak saksi nanti yang nampak juga maka kita pun nampaklah penipuan untuk menjatuhkan DSAI.

bagi aku jika kes ini saiful boleh menang juga aku tak taulah dengan ketelusan sistem perundangan di malaysia. sebab dalam repot saiful manyatakan beliau di paksa semasa diliwat.tetapi semasa pertuduhan di baca terhadap DSAI adalah secara sukarela.oleh itu korang sumer fikirkanlah sendiri..adakah ini memang terjadi atau konspirasi pimimpin BN berideologi yahudi iaitu matlamat menghalalkan cara untuk menjatuhkan DSAI. bagi aku tiada bukti kukuh untuk menyabitkan DSAI dalam kes ini.

aku pelik btl bila org yg kata perlua ada 4 saksi utk berzina dan liwat..cuba pk..berzina,suka sama suka..mmg ptt la kena ada saksi..liwat secara rela pun perlu ada saksi..tp ni liwat TIDak rela..sama mcm rogol..tkkanlah perogol nk ada saksi bila dia nk rogol seseorg..seumur hidup prinsip kita berani kena benar..so ptt dsai sumpah jerlah..bkn ada paper pun..napa dsai tkt sgt nk sumpah???

aku nak bgtahu sikit apa yg aku tahu…
najib dgn saipul sama jer kedua dua org ni bukan org islam tp org kapir!!!!selama aku hidup 39thn kali pertama aku dgr dari mulut najib ni sebut allah subhanallah!!!!!!!!yg saipul pulak ni kejap cakap a,kejap cakap b,kejap cakap c,mcm mana org nak percaya sumpahan kau!!!kalu aku jadi hakim dah lama kau mampus aku gantung..nasib baik org lain hakim..kerana kau rakyat dah anggap sumpah adalah permainan kau tau!!!!kalu kau main lg sumpah ni jap lagi semua pesalah tak payah naik kod lg just pergi masjid bawak najib suruh jadi saksi angkat sumpah jer kat situ..terus lepas tali gantung?!!najib senang je angkat sumpat terus lepas tali gantung kes antatuya..ingat tak dlm tv hari tu???!!!mesti kamu ingat kan…lepas angkat sumpah hari tu mana ada lg timbul kes najib vs antatuya….ikut la ajaran sesat tu dan geng2 umno sesat tu…terus terang aku katakan..kawan2 aku yg masuk umno langsung tak ingat tuhan,jgn cakap sembahyang lg la tak reti..selagi ulamak ditinggalkan selagi itu la malaysia kita dlmbencana bala percaya lah..satu demi satu berlaku..hukum islam jauh skali ditinggal kan..maksiat dahulu di hadapan kerana maksiat itu menyakinkan ahli umno boleh masuk syurga…main la lagi…insaf la umno,aku dah baca buku keranda umno yg dikeluarkan oleh org umno sendiri,dasyat sgt kalau kamu bacanyer..aku bukan penyokong pkr baik pas atas dasar sesama islam aku katakan….wassalam

tah la.. saper yg btol n saper yg x susah skit nak kte…pe2 pun biar lah Allah menurunkan balanya kepada sesiapa yang bersalah… amin

wahai si dugong emas…jgn la dok mengkafirkan org lain..jgn dok kata org parti ni jahat orang parti ni zalim..geng nie xwat maksiat..

“ikut la ajaran sesat tu dan geng2 umno sesat tu…terus terang aku katakan..kawan2 aku yg masuk umno langsung tak ingat tuhan,jgn cakap sembahyang lg la tak reti..selagi ulamak ditinggalkan selagi itu la malaysia kita dlmbencana bala percaya lah..satu demi satu berlaku..hukum islam jauh skali ditinggal kan..maksiat dahulu di hadapan kerana maksiat itu menyakinkan ahli umno boleh masuk syurga…main la lagi…insaf la umno,aku dah baca buku keranda umno yg dikeluarkan oleh org umno sendiri”

Berdasarkan statement yang dugong mas bagi kat atas nie kalu ada org umno buat buku keranda umno tu kira kafir la ye?? Ok pikir luas sket arr.. ingat xlagi kes Pak Paku…kalu dikatakan bahawa sume generasi melayu akan datang akan kafir atau telah kafir mcm mana?? Dan satu lagi wahai si dugong emas..mungkin semua lautan belum kau redahi dan selama 39 tahun dikau cuma berenang dikawasan yang sama. Cuma nampak kuman diseberang sana namun gajah di atas bulu mata sendiri buat-buat tidak nampak.

Sedarlah bahawa hujung akhir zaman ini..sudah dinyatakan bahawa kelahiran orang munafik yang berlambak-lambak.Orang munafik ialah org yang berpura-pura dalam suma benda. Fikirkanlah akan pengertian dan maksud org munafik dan relevannya ia di zaman sekarang.

dah memang muka babi tonyot nak wat camner…
duit nyer pasal muka cam babi tonyot pun sanggup…
kalau aku gay sekalipun lebih rela aku sontot babi kat sepang dari sontot jubo shyfool tu…..

psstt.. x tau ni cerita btul ke bkn. aku dgr desas-desus
si saiful tu tgh sakit?? sape2 ad info terkini..?

padan muka dia.. biar Allah turunkan bala sekejam-kejam nya keatas dia dan juga kepada semua yang sumpah laknat palsu..

Dengan beraninye saya nak cakap yang si Sepul nih akan menerime hukuman penjare lepas beberape prosiding..namapk sangat la nak bukak pekung sendiri..Name awak, Saiful, tapi bertindak macm Saifulina..kenape hah..Lelaki sepatutnye bleh pertahankan diri..susahlah kalo pikir lepas buat mende tu..takat anwar tu, xkan xlehh lawan..hal anwar tu saye xamik pusing pun..kat sini sy bleh ckap skang ni si Saiful jd mangsa, dalam pade tu gak, dia akan jadi pemangsa dlm mase yang same..xtau la..tapi takut perbuatan saiful skang akan mkan tuan akhirnye..mungkinkah Anwar bersalah?, atau Saiful..mungkinkah siful diupah oleh musuh ketat anwar tuk jatuhkan anwar?, mungkinkah Saiful telah hilang kewarasan selepas disongok dengan kemewahan hidup untuk tutup mulut?? kat sini sy just nk menyuarakan rasa “kesian” sy pada saful akan datang..blehlah jadi penasihat banduan plak..Pasal anwar plak, sy xmau ckap ape..”he great hiding his weakneses”..

Assalamualaikum..hhmmm..skali pandang si saiful, bleh tahan orangnye, skali imbas mcm warak orangnye..lihatlah tanda di dahinya,menunjukkan die nih umat yang seringkali sujud kepada_NYA. Kenape saiful jadi begini, mungkinkah dia mahu segala hajatnya ditunaikan, barulah berlaku perkare ni..mana maruahnya sebagai lelaki..Kesian siaful bila terima hukuman nanti..tempatnya pasti di panjara akhirnya, knape la x slowtalk dulu, biarlah berhikmah sket..xyah nak pnjang2 cerita lagi, sebat tu sakit la..blom lagi di neraka..Adakah ini semua kerana “Duit”..atau Saiful sudah terdesak mahukan “DUIT”??..napelah jadi camni, mese depan awak sangat cerah, kenape mau digelapkan juga..di mana silapnya yer..maaf kalo terkasar bahse sket…

apalah susah sangat, kan dah ada sejenis alat untuk menguji orang tu bohong ke betul, nape x di aplikasikan dalam kes mahkamah ke atau kes kes yg seumpamanya….!!!

100% tak setuju dgn saiful. Dah alang alang menyeluk pekasam go on je la… kita tgk kesudahan nye nanti.. Sedangkan kuasa raja-raja pon org boleh pertikaikan…siap boleh stopkan lg, inikan pulang undang2 buatan manusia.. asal DUIT semua boloeh jadi

Leave a comment

(required)

(required)